garantie en retouneren

Defect product of incompleet pakket
Een defect, incompleet of beschadigt product mag binnen 1 dag retour gezonden worden. Wanneer een pakket incompleet, beschadigd of geopend is moet je deze bij de deur weigeren. In beide gevallen meld je het bij onze klantenservice!

Niet tevreden met het product
Ontevreden met een product kan altijd voorkomen of heb je een andere product uitvoering gekregen, bijvoorbeeld verkeerde maat of kleur dan kun je deze ook retourneren. Niet alles kan terug in ontvangst worden genomen na gebruik, deze producten vallen onder bepaalde categorieën en staan genoteerd onderaan de pagina. Dit staat ook altijd vermeld in de deal-voorwaarden.

Retourneer proces:
1. Meldt het probleem aan onze klantenservice.
2. Vul het retourformulier in.
3. Na ontvangst ruilen wij het artikel om of storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.(wordt alleen teruggestort op de rekening waarvan ook betaald is) (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst)

Uw recht / afkoelingperiode:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dealrunner.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op:
Wanneer je bij de melding van een retour product de reden niet volledig hebt beschreven of de reden zelfs ontbreekt dan zijn we genoodzaakt dat wanneer het product bij aankomst defect of beschadigd is dat het door eigen gebruik is veroorzaakt en kunnen we geen vervangend product terug sturen en geen aanschafwaarde terugstorten.

Je draagt zelf de rechtstreekse kosten van het retour zenden. Wij nemen alleen de kosten van het retour zenden voor onze rekening in het geval van een defect of beschadigd product.

De volgende retour producten worden niet meer door ons in ontvangst genomen na gebruik:
Producten die niet geschikt zijn vanwege hygiënische of gezondheidsredenen:
Ondergoed, lingerie, badkleding, huidverzorging producten, make-up en sieraden voor intieme delen van het lichaam.