Bestelproces

Hoe kun je bestellen?
Via onze website kunt je producten bestellen door op de button “Koop nu” te klikken. Vervolgens verschijnt het winkelmandje waar je het aantal te bestellen producten nog kunt aanpassen. Op deze pagina zie je nogmaals de verkoopprijs, verzendkosten en totaalprijs staan. Wanneer alles in orde is, klik je op ‘doorgaan naar afrekenen’.

Gegevenspagina
Nu verschijnt een formulier waarop je je adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres dient  in te vullen. Alle velden met een sterretje zijn verplichte velden. Wij willen je vragen om alle gegevens goed te controleren alvorens verder te gaan! Een foutief ingevuld adres zorgt namelijk voor afleverproblemen. Wanneer je al een account hebt aangemaakt in het verleden, kunt je inloggen met je gegevens. Vervolgens zijn je gegevens  ingevuld in het bestelformulier en kun je zeer snel en gemakkelijk bestellen.

Afwijkend afleveradres?
Mocht je een afwijkend afleveradres hebben, dan kun je dit aangeven door te kiezen voor de optie “verzenden naar een ander adres?”.
Nu dien je de betalingswijze aan te klikken waarmee je wilt afrekenen. Zodra deze is gekozen klik je op “bestelling plaatsen”.
Nu kom je op het punt dat je dient af te rekenen. Na een succesvolle transactie ontvang je een orderbevestiging via de e-mail. Je ontvangt de bestelling binnen de gecommuniceerde levertijd thuis.
Het komt soms voor dat men de bevestiging niet ontvangt. Dit komt regelmatig voor doordat de server van de klant deze mail niet doorlaat. Kijk dus ook eventueel in je "SPAM" box!

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Verzendkosten kunnen echter variëren wanneer er bijvoorbeeld meer logistieke handelingen worden verricht en/of zwaardere producten worden verstuurd. Verzendkosten worden altijd per order in rekening gebracht.

Is de prijs inclusief BTW?
De genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Wanneer er verzendkosten in rekening wordt gebracht staat dit vermeld bij de aanbieding en tijdens het bestellen wordt dit ook duidelijk getoond.
Mocht je meer vragen hebben dan kun je deze altijd mailen met klantenservice@dealrunner.nl

Welke betaalwijzen zijn er mogelijk?
Je kunt je producten met iDEAL afrekenen. De iDEAL transacties vinden plaats in een beveiligde omgeving. Met iDEAL betaalt men vooraf.
Is dit veilig?
De transacties die worden verricht op Dealrunner.nl, worden verzorgd door onze betaaldienstenleverancier. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Naast iDeal bied Dealrunner ook de mogelijkheid om te betalen met Paypal, Credit Card, bank overschrijving of Mister Cash.

Betalen met iDEAL
Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven om met iDEAL te betalen. Na de bank geselecteerd te hebben, word je doorgeleid naar de site van je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
* iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
* iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
* Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
* Men heeft controle en overzicht op de betaling.
* iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank

Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland of op een adres niet in Nederland?
Wij leveren voor alsnog alleen naar Nederland en België.