FAQ

Bestellen

Wij hebben dagelijks nieuwe aantrekkelijke deals. Deze starten wij om 10:00 uur 's middags tot de volgende dag 10:00 uur.

Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na aankoop annuleren, tenzij de bestelling op dat moment al in verzending is. Het annuleren van een aankoop dien je altijd schriftelijk te doen. Dit kan per e-mail op: info@dealrunner.nl Telefonische annuleringen kunnen helaas niet verwerkt worden.

In feite kunnen wij overal ter wereld leveren. Als u ons een mail stuurt met het adres en uw bestelling, krijgt u van ons een betaallink waarmee de betaling gedaan kan worden. Zodra dit gedaan is kunnen wij uw pakket opsturen.

Ja zeker is dit mogelijk. Afhankelijk van de voorraad. Daarvoor kun je het best even een mail sturen naar info@dealrunner.nl

De leveringstermijn van elke deal kun je terugvinden in de voorwaarden van de deal of in de voucher die je ontvangt na afloop. Er wordt een uiterlijke verzenddatum gehanteerd. De leverancier kan de bestelling tot en met de uiterlijk genoemde datum verzenden. Doorgaans kun je jouw bestelling binnen enkele dagen na de genoemde verzenddatum thuis verwachten.

Het komt zelden voor dat een deal niet doorgaat. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, dan nemen wij contact met je op en krijg je uiteraard het reeds betaalde bedrag teruggestort op je rekening.

Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@dealrunner.nl

In feite kun je zoveel bestellen als je wilt, zolang het op voorraad is.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We verzenden dagelijks grote aantallen pakketten vanuit ons magazijn en het is logistiek helaas niet mogelijk om sommige producten niet te laten versturen.

Is het product (ernstig) beschadigd of heb je het geopend ontvangen, laat ons dit z.s.m. weten na ontvangst; je kunt dit doen op de via de contact formulier op onze website. Zorg ervoor dat je alle velden volledig en foutloos invult en dat je een goede omschrijving geeft van de klacht zodat onze afdeling klantenservice je melding zo snel mogelijk in behandeling kan nemen. Bewaar in ieder geval de oorspronkelijke transportverpakking goed. Uiteraard mag je het pakket als het geopend of ernstig beschadigd is, ook weigeren aan de deur. Accepteer je het beschadigde pakket wel, meld de beschadiging dan wel alvast bij de bezorger. Meld je de schade later dan 24 uur, dan kunnen zowel wij als de transporteur niet meer aansprakelijk worden gesteld.

Komt de levering van het product niet overeen met wat je besteld hebt, geef dit dan direct door via info@dealrunner.nl. Geef hierbij zo duidelijk mogelijk aan wat de klacht is, zodat onze klantenservice daarna zo snel mogelijk contact met je kan opnemen.

Service & Garantie

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt.
Mocht je meerdere spullen samen bestellen, dan krijg je dit ook samen geleverd, mocht je spullen apart hebben besteld, let er dan wel bij op, dan krijg je dit ook apart opgestuurd.

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. Mocht je toch een verkeerd product te hebben ontvangen, laat het ons dan direct weten ZONDER het te openen.

Ja, ons telefoonnummer staat onderaan de website. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Echter hebben wij liever dat u uw vraag op de mail zet zodat alles zwart op wit staat. Dit voorkomt miscommunicatie.

Onze excuses, wij gaan dit voor je oplossen. Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

De leverancier van het product is verantwoordelijk voor het verlenen van eventuele garantie. Wil je hierop aanspraak maken? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

Bezorgen

De leveringstermijn van elke deal kun je terugvinden in de voorwaarden van de deal of in de voucher die je ontvangt na afloop. Er wordt een uiterlijke verzenddatum gehanteerd. De leverancier kan de bestelling tot en met de uiterlijk genoemde datum verzenden. Doorgaans kun je jouw bestelling binnen enkele dagen na de genoemde verzenddatum thuis verwachten.

We doen er alles aan om jouw bestelling op de afgesproken datum te verzenden. Indien je bestelling toch een vertraging heeft opgelopen informeren wij je middels een e-mail dat de gestelde leverbelofte niet gehaald kan worden. Uiteraard proberen wij het product alsnog zo spoedig mogelijk bij je af te leveren!

Mochten de werkdagen verstreken zijn en het blijft akelig stil (zelfs geen update over eventuele trubbels in uw inbox) dan hebben we met een uitzonderlijke situatie te maken. Laat het ons dan direct weten via info@dealrunner.nl

Natuurlijk bepaal jezelf waar je je bestelling wilt ontvangen. In het bestelproces kun je zowel een factuuradres als een afleveradres invullen. Wanneer je overdag niet thuis bent, kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om je bestelling op je werk af te laten leveren of bijvoorbeeld bij een familielid dat overdag wel thuis is. Controleer altijd nauwkeurig of je adres volledig en zonder fouten is ingevuld: dit voorkomt problemen bij het afleveren waardoor jij misschien langer op je bestelling moet wachten. Kies je ervoor om een bestelling op je werk af te laten leveren, vergeet dan niet de bedrijfsnaam bij het afleveradres te vermelden!
Plaats je meerdere bestellingen op een dag of heb je verschillende producten in een week besteld, dan kunnen we deze bestellingen helaas niet samenvoegen en in één keer bij je bezorgen. Omdat er dagelijks grote hoeveelheden pakketjes worden verstuurd, is dit logistiek voor ons niet te regelen. Wil je meerdere producten bestellen, doe dat dan in één keer; zo voorkom je dat je voor iedere aparte bestelling ook verzendkosten moet betalen!

Wanneer je van ons je Track & Tracecode per e-mail ontvangen hebt, kan het enige tijd duren voordat je je pakket ook echt via de site kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog niet, stuur dan een mail naar info@dealrunner.nl

Nadat je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat je kiest.

Wij werken ook samen met enkele leveranciers die zelf de verzending van de producten verzorgen. De leverdatum vindt je dan ook op de voucher en in de voorwaarden.

Betalen

Mastercard en VISA
Je kunt je bestelling natuurlijk met een creditcard betalen. Er wordt 2% betaalkosten gerekend over het aankoopbedrag. Kies in het bestelscherm de creditcard van je keuze en je wordt vanzelf naar een beveiligde betaalpagina geleid van onze Payment Service Provider Mollie. Op deze pagina vul je je creditcardnummer, naam en controlecode in, deze code is te vinden op de achterzijde van je creditcard. Heb je je creditcard voorzien van den ‘3D secure wachtwoord’ dan wordt hierom gevraagd. Met deze code is je betaling extra goed beveiligd. Na het invullen van alle gegevens wordt je betaling direct online geautoriseerd zodat je meteen weet of je betaling is goedgekeurd. Sluit het betaalscherm nóóit af met het kruisje in de rechter bovenhoek, maar volg de aanwijzingen op het scherm. Je wordt dan vanzelf teruggeleid naar onze website.

iDEAL
iDEAL is de standaard voor betalingen via internet in Nederland. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijke banken en sluit daarmee dus helemaal aan op de vertrouwde systemen van internetbankieren. Het is een eenvoudige, snelle én veilige manier van online bestellen en betalen.
1. Kies bij bestellen voor iDEAL als betaalmethode;
2. Kies de bank waarbij je een betaalrekening hebt;
3. Bevestig de betaling via de beveiligingsmethode van internetbankieren;
4. Je betaling wordt direct verwerkt.

PayPal
Wil je via PayPal betalen, klik dan op de PayPal-afbeelding bij je bestelling. Na het invullen van je e-mailadres en een wachtwoord, wordt je betaling direct online geautoriseerd – zo weet je gelijk of deze wel of niet wordt goedgekeurd.

eMaestro
Na gekozen te hebben voor eMaestro vul je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in. Vervolgens dient met een digipas/ random reader een unieke transactie code te worden gegenereerd en ingevoerd. Tot slot kan je de transactie dan op veilige wijze bevestigen. Hierbij wordt eerst een saldo controle uitgevoerd. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

Bancontact / Mister Cash
Met Bancontact / Mister Cash betaalt u veilig en snel online. Er wordt 3% betaalkosten gerekend over het aankoopbedrag. Vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van je bank geleid. Hier wordt je gevraagd het bedrag te controleren en om je aan te melden via de on-linebeveiligingsmodule die je van uw bank hebt ontvangen.
Let op dat je aan de volgende voorwaarden voldoet:
• Jouw bank ondersteunt de dienst
• Je beschikt over een identificatiemiddel
• Je kent uw kaartnummer en vervaldatum

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken bij je bestelling. Je kunt de kortingscode invullen in het winkelmandje onder het kopje "Kortingsbon". Als je dit hebt gedaan klik je op "Kortingsbon toepassen". Je ziet vervolgens direct wat je korting is.

Wij houden het graag duidelijk, dus zijn alle prijzen die je op de website ziet inclusief BTW. De BTW wordt wel apart aangegeven op de facturen. Wij richten ons op particulieren en alle prijzen zijn inclusief BTW. Het is niet mogelijk om bij ons een aankoop te doen zonder BTW.

Retouneren

Dealrunner besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retour zending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid.

1. Vul het retour formulier in
2. Stuur deze naar ons op
3. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

Het is alleen mogelijk het product om te ruilen voor een ander product / een andere maat, wanneer de leverancier over voldoende voorraad beschikt. In de meeste gevallen hanteren wij een OP=OP principe en is ruilen helaas niet mogelijk!

Zodra u uw bestelling retour heeft aangeboden bij Dealrunner, nemen wij contact met uw op. Zodra het product daadwerkelijk in ontvangst is genomen door Dealrunner, in originele staat, onbeschadigd in originele verpakking, krijgt u binnen 14 dagen uw aankoop bedrag teruggestort.

Er zijn bepaalde artikelen die niet teruggestuurd kunnen worden. Dit heeft te maken met hygiënische redenen. Kijk altijd naar de dealvoorwaarden. Daar staat aangegeven of het desbetreffende product retour kan worden gestuurd of juist niet.

Overige

Heeft u een klacht of bent u niet tevreden. Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar info@dealrunner.nl

Onderaan elke nieuwsbrief die wij versturen staat een afmeld knop. Wenst u geen nieuwsbrief meer van ons te ontvangen klikt u dan op deze button en u krijgt geen nieuwsbrieven meer van ons. U heeft ook een mogelijkheid om ons eventueel een mail te sturen zodat wij u van onze maillijst afhalen. Dit mag dan naar info@dealrunner.nl