FAQ

Bestellen

Wij hebben dagelijks nieuwe aantrekkelijke deals. Deze starten wij om 10:00 uur 's middags tot de volgende dag 10:00 uur.

Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na aankoop annuleren, tenzij de bestelling op dat moment al in verzending is. Het annuleren van een aankoop dien je altijd schriftelijk te doen. Dit kan per e-mail op: info@dealrunner.nl Telefonische annuleringen kunnen helaas niet verwerkt worden.

In feite kunnen wij overal ter wereld leveren. Als u ons een mail stuurt met het adres en uw bestelling, krijgt u van ons een betaallink waarmee de betaling gedaan kan worden. Zodra dit gedaan is kunnen wij uw pakket opsturen.

Ja zeker is dit mogelijk. Afhankelijk van de voorraad. Daarvoor kun je het best even een mail sturen naar info@dealrunner.nl

Normaliter worden de bestellingen de zelfde dag nog verwerkt en verzonden. In dat geval heb je ook vaak de bestelling de volgende dag al in huis. LET OP: Wij hebben geen invloed noch inzage wat de vervoerder doet met het pakket. Het kan zijn dat dit soms vertraagd is.

Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@dealrunner.nl

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We verzenden dagelijks grote aantallen pakketten vanuit ons magazijn en het is logistiek helaas niet mogelijk om sommige producten niet te laten versturen.

Wij hanteren per product, afhankelijk van gewicht, een bepaalde vaste verzendtarief. Mocht u meer producten aanschaffen, dan gaat automatisch het gewicht omhoog, waardoor ook de verzendkosten omhoog gaan. Maximaal is dit bij Dealrunner €6,95 voor Nederland en voor België €7,95, hoeveel u ook besteld!

Service & Garantie

Ja, ons telefoonnummer staat onderaan de website. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Echter hebben wij liever dat u uw vraag op de mail zet zodat alles zwart op wit staat. Dit voorkomt miscommunicatie.

Overige

Heeft u een klacht of bent u niet tevreden. Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar info@dealrunner.nl

Onderaan elke nieuwsbrief die wij versturen staat een afmeld knop. Wenst u geen nieuwsbrief meer van ons te ontvangen klikt u dan op deze button en u krijgt geen nieuwsbrieven meer van ons. U heeft ook een mogelijkheid om ons eventueel een mail te sturen zodat wij u van onze maillijst afhalen. Dit mag dan naar info@dealrunner.nl

U krijgt na aankoop een email van ons partner, Webwinkel Keur, om uw ervaring te delen met betrekking tot uw bestelling. Wij willen u vriendelijk verzoeken enkel uw bestel ervaring te delen aangezien wij geen invloed hebben op de bezorging zelf en hoe dit verloopt. Mocht u om wat voor rede dan ook niet tevreden zijn met het product, laat het ons dan weten d.m.v. een feedback. De recensie die u achterlaat heeft betrekking tot het bestelproces, het product zelf en hoe dit is ingepakt.

Bezorgen

Wanneer je van ons je Track & Tracecode per e-mail ontvangen hebt, kan het enige tijd duren voordat je je pakket ook echt via de site kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog niet, stuur dan een mail naar info@dealrunner.nl

Nadat je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat je kiest.

Betalen

Mastercard en VISA
Je kunt je bestelling natuurlijk met een creditcard betalen. Er wordt 2% betaalkosten gerekend over het aankoopbedrag. Kies in het bestelscherm de creditcard van je keuze en je wordt vanzelf naar een beveiligde betaalpagina geleid van onze Payment Service Provider Mollie. Op deze pagina vul je je creditcardnummer, naam en controlecode in, deze code is te vinden op de achterzijde van je creditcard. Heb je je creditcard voorzien van den ‘3D secure wachtwoord’ dan wordt hierom gevraagd. Met deze code is je betaling extra goed beveiligd. Na het invullen van alle gegevens wordt je betaling direct online geautoriseerd zodat je meteen weet of je betaling is goedgekeurd. Sluit het betaalscherm nóóit af met het kruisje in de rechter bovenhoek, maar volg de aanwijzingen op het scherm. Je wordt dan vanzelf teruggeleid naar onze website.

iDEAL
iDEAL is de standaard voor betalingen via internet in Nederland. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijke banken en sluit daarmee dus helemaal aan op de vertrouwde systemen van internetbankieren. Het is een eenvoudige, snelle én veilige manier van online bestellen en betalen.
1. Kies bij bestellen voor iDEAL als betaalmethode;
2. Kies de bank waarbij je een betaalrekening hebt;
3. Bevestig de betaling via de beveiligingsmethode van internetbankieren;
4. Je betaling wordt direct verwerkt.

PayPal
Wil je via PayPal betalen, klik dan op de PayPal-afbeelding bij je bestelling. Na het invullen van je e-mailadres en een wachtwoord, wordt je betaling direct online geautoriseerd – zo weet je gelijk of deze wel of niet wordt goedgekeurd.

eMaestro
Na gekozen te hebben voor eMaestro vul je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in. Vervolgens dient met een digipas/ random reader een unieke transactie code te worden gegenereerd en ingevoerd. Tot slot kan je de transactie dan op veilige wijze bevestigen. Hierbij wordt eerst een saldo controle uitgevoerd. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

Bancontact / Mister Cash
Met Bancontact / Mister Cash betaalt u veilig en snel online. Er wordt 3% betaalkosten gerekend over het aankoopbedrag. Vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van je bank geleid. Hier wordt je gevraagd het bedrag te controleren en om je aan te melden via de on-linebeveiligingsmodule die je van uw bank hebt ontvangen.
Let op dat je aan de volgende voorwaarden voldoet:
• Jouw bank ondersteunt de dienst
• Je beschikt over een identificatiemiddel
• Je kent uw kaartnummer en vervaldatum

Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze gebruiken bij je bestelling. Je kunt de kortingscode invullen in het winkelmandje onder het kopje "Kortingsbon". Als je dit hebt gedaan klik je op "Kortingsbon toepassen". Je ziet vervolgens direct wat je korting is.

Wij houden het graag duidelijk, dus zijn alle prijzen die je op de website ziet inclusief BTW. De BTW wordt wel apart aangegeven op de facturen. Wij richten ons op particulieren en alle prijzen zijn inclusief BTW. Het is niet mogelijk om bij ons een aankoop te doen zonder BTW.

Retouneren

Dealrunner besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een artikel retour wenst te zenden. Een retour zending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld. Helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren, controleer dus altijd van te voren ons retourbeleid. LET OP: Retourkosten zijn altijd voor de koper!

1. Vul het retour formulier in
2. Stuur deze naar ons op
3. Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje kunt retourneren.

Zodra u uw bestelling retour heeft aangeboden bij Dealrunner, nemen wij contact met uw op. Zodra het product daadwerkelijk in ontvangst is genomen door Dealrunner, in originele staat, onbeschadigd in originele verpakking, krijgt u binnen 14 dagen uw aankoop bedrag teruggestort.

Er zijn bepaalde artikelen die niet teruggestuurd kunnen worden. Dit heeft te maken met hygiënische redenen. Kijk altijd naar de dealvoorwaarden. Daar staat aangegeven of het desbetreffende product retour kan worden gestuurd of juist niet.