Veelgestelde vragen

Bestellen

Wij hebben dagelijks nieuwe aantrekkelijke deals. Deze starten wij om 10:00 uur ‘s middags tot de volgende dag 10:00 uur.

Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na aankoop annuleren, tenzij de bestelling op dat moment al in verzending is. Het annuleren van een aankoop dien je altijd schriftelijk te doen. Dit kan per e-mail op: klantenservice@dealrunner.nl Telefonische annuleringen kunnen helaas niet verwerkt worden.

In feite kunnen wij overal ter wereld leveren. Als u ons een mail stuurt met het adres en uw bestelling, krijgt u van ons een betaallink waarmee de betaling gedaan kan worden. Zodra dit gedaan is kunnen wij uw pakket opsturen.

Ja zeker is dit mogelijk. Afhankelijk van de voorraad. Daarvoor kun je het best even een mail sturen naar klantenservice@dealrunner.nl

Normaliter worden de bestellingen de zelfde dag nog verwerkt en verzonden. In dat geval heb je ook vaak de bestelling de volgende dag al in huis. LET OP: Wij hebben geen invloed noch inzage wat de vervoerder doet met het pakket. Het kan zijn dat dit soms vertraagd is.

Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@dealrunner.nl

 Nee, dat is helaas niet mogelijk. We verzenden dagelijks grote aantallen pakketten vanuit ons magazijn en het is logistiek helaas niet mogelijk om sommige producten niet te laten versturen.

Bezorgen

Wanneer je van ons je Track & Tracecode per e-mail ontvangen hebt, kan het enige tijd duren voordat je je pakket ook echt via de site kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog niet, stuur dan een mail naar klantenservice@dealrunner.nl

Nadat je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat je kiest.